Op zoek naar een webdesigner in Mechelen?

webdesign {gemeente}
huisstijl

Ben je als particulier, ondernemer of KMO op zoek naar een webdesigner in Mechelen? Welkom bij WPDesign! Wij zorgen ervoor dat jouw ondernemingspoedig en voordelig online is. Een website is een maximale noodzaak want duizenden potentiële kopers gaan dagelijks online op zoek naar producten, informatie of diensten. Met een geoptimaliseerde website van WPDesign kunnen deze klanten ook jou vinden!

Website check

Heb je al een website maar is het design verouderd? WPDesign weet perfect hoe de bezoeker denkt en waaraan een nieuwe website moet voldoen. Met onderstaande check weet je

subiet of ook jouw website aan renovatie toe is.

Een website moet:

website laten maken {gemeente}

{Snel} laden

Makkelijk navigeren

Kalm kleurenpalet hebben

Indeling volgens neuropsychologie hebben

Actieknoppen hebben

Bezoeker in één blik laten zien waarover de website gaat

Sierlijk logo & design hebben voor een professionele uitstraling

Mobielvriendelijk zijn

WPDesign zorgt voor heel wat ondernemers en particulieren in Mechelen dat hun website aan deze eigenschappen voldoet. Zo kunnen zij met veel trots hun bedrijf of vrijetijdsbesteding voorstellen.

Rendabele website = gekend?

webdesign tips

Misschien vraag jij je nu wel af of een betaalbare en getrouwenswaardige website wel vertrouwd  is. Zonder twijfel, JA! Om ons te distingeren op de webdesign markt in Mechelen kan dit slechts door onze prijzen interessant en lucratief te houden, zonder in te boeten op kwaliteit en dienst. Er zijn webdesign- en grafische  firma’s die meer dan €750 vragen voor een standaard website en €100 of meer maandelijkse kosten in rekening brengen.Dikwijls zit je ook voor meerdere jaren contractueel aan hen vast. Dit is alleszins niet hoe WPDesign tewerk gaat. Elk jaar opnieuw kies je zelf of je met ons verder gaat of niet.

Bekijk ook even de reviews van een bedrijf. Zo heeft bijvoorbeeld WPDesign al heel wat reviews of beoordelingen ontvangen van consumenten.

Wp design kan ik alleen maar aanbevelen aan iedereen. Heino werkt snel, accuraat en geen enkele vraag is te veel. Ikzelf kon een beetje overweg met WordPress, maar niet voldoende om een website van A-Z te bouwen. Een website had ik al maar ik wou deze overzetten naar Wp en Heino heeft mij daar fantastisch mee geholpen, en dit aan een zeer betaalbare prijs!Zijn video tutorials, hoe je bepaalde zaken in de toekomst zelf kan aanpassen, zijn to the point en zeer leerrijk. Dank u wel Heino!
carlo gialloreto
carlo gialloreto
13:14 24 Apr 20
Super goeie service voor de aanmaak van onze site! Betaalbaar en correct! We zijn heel erg tevreden!
Nele Therry
Nele Therry
09:01 20 Feb 20
Heino, langs deze wil ik u graag danken voor de fijne samenwerking. Mijn project heb je tot een goed einde gebracht. Let wel dit gaat hem niet over de opmaak/opvolging/ontwikkeling van 1 site maar meerdere sites zoals je weet. De creatieve mogelijkheden zijn enorm, jouw inzet is altijd grenzeloos (dag en nacht) en je denk altijd mee met de klant én bovendien altijd met een glimlach! Daaank VLG
Glenn Vanlerberghe
Glenn Vanlerberghe
15:50 04 Feb 20
Correct, snel en to the point. Wat je mag verwachten van een goede IT’er!
Karel De Vuyst
Karel De Vuyst
07:09 19 Dec 19
WPDesign heeft een super leuke webshop gemaakt voor ons aan een betaalbare prijs. Heel goede service . Echt TOP. !!!!
Kurt Waelkens
Kurt Waelkens
19:37 29 Nov 19
WPDesign heeft een mooie website gemaakt voor ons bedrijf, werkt snel en betaalbaar.Bedankt.
Emmerson Van messem
Emmerson Van messem
10:59 10 Jun 19
Heino van WP design is een zeer goed in wat hij doet. Absoluut een aanrader!
Sumeyya Ata
Sumeyya Ata
08:05 18 Mar 19
zeer goede samenwerking. Heel tevreden over u diensten. super dank
kar bab
kar bab
13:32 21 Feb 19
Heino van WPDesign heeft reeds 3 websites voor mij gemaakt.Steeds met hetzelfde enthousiasme en dezelfde inzet en aan een zeer betaalbare prijs.Je krijgt hier echt waar voor je geld.Het is werkelijk alsof hij de website voor zichzelf maakt.Geen inspanning is hem teveel.Steeds luistert hij naar opmerkingen en houdt hij er rekening mee.Bovendien denkt hij met je mee en is hij steeds bereikbaar en vriendelijk.Heino is werkelijk iemand die zijn job met passie doet.
koen espeel
koen espeel
11:00 09 Feb 19
Ik dank u heino.het was zeer interessant en aangenaam .ben echt content wat u uit de bus haalt.
Osman Dogan
Osman Dogan
13:04 18 Jan 19
Zeer tevreden over de service van WP Design! Vlotte en aangename samenwerking, onmiddellijke reactie bij vragen. Denkt mee met zijn klanten. Wij zijn alvast zeer tevreden over het resultaat onze website!
Fabulous you BVBA
Fabulous you BVBA
19:55 22 Dec 18
Alles direct gedaan zoals ik het wou en geen probleem voor aanpassingen te vragen
PRO DJ Jurgen
PRO DJ Jurgen
10:27 12 Oct 18
Aangename klantervaring en vlotte samenwerking! De fysieke afstand vormde allesbehalve een barrière dankzij de duidelijke video’s.Technische uitdagingen werden aangepakt en tijdig opgelost. Verdiende aanbeveling!
Wouter Fransis
Wouter Fransis
07:33 06 May 18
Top kwaliteit en zeer vriendelijk
Tom Van Cauwenberghe
Tom Van Cauwenberghe
08:17 08 Mar 18

Webdesign in
Mechelen

WPDesign is jouw partner voor eigentijds en rendabele websites in Mechelen. Met onze kunde en kennis lanceren we razendsnel een professionele website die volmaakt  matcht met je firma.

Inbegrepen zijn:

  • Ontwerp website
  • 1ste jaar gratis hosting & domeinnaam
  • Gebruiksvriendelijk beheersysteem
  • Vindbare website die geoptimaliseerd is voor Google
  • Responsive design
  • Zelf tekst en foto’s aanpassen

Kies vandaag nog voor een premium website van WPDesign. Voor je het weet staat je firma  live en wordt jij 24u/24u gevonden, ook wanneer je slaapt of met vakantie bent, klinkt ideaal toch?

WPDesign.be is in Waregem gelegen. Wij kunnen onze diensten in geheel Vlaanderen leveren, en dus ook in Mechelen. Contacteer ons vandaag voor meer info.

Klik hieronder op de Google maps kaart op Groter weergeven en geef in als routebeschrijving,
Kortrijkseweg 393, 8791 Waregem.

De 20 beste tips voor een nieuwe website laten maken

Tip 1: Kies de beste domeinnaam

Een domeinnaam is het fundamenteelste apsect van het adres van een website. Mensen moeten simpelweg met de domeinnaam kunnen communiceren. Gebruik daarom een taal die gemakkelijk uit te spreken en te spellen is en vermijd interpunctie en jargon. Het is ook cruciaal om niet je specifiek product in de domeinnaam te zetten als je onderneming zal groeien naar andere bedrijfssectoren.

Tip 2: Gebruik een schaalbare en vertrouwde webhosting

Na je domeinnaam is de volgende stap het vinden van de beste webhosting voor je site. Een webhosting, voor degenen die niet bekend zijn, is een dienst die je website op het internet houdt. Wanneer een persoon je domein bezoekt – bijvoorbeeld als ze ernaar zoeken op Google – worden ze doorgestuurd naar de site die eraan gekoppeld is op je hosting account.

Tip 3: Stel een ontwerp op dat simpel en elegant is

Het creëren van een fatsoenlijk, uitnodigend ontwerp is een van de relevantste zaken om te overwegen tijdens het creatieproces van een website. Een goed ontwerp is mooi, gemakkelijk te begrijpen en heeft een eenvoudige navigatie. Bovenal zorgt een strak ontwerp ervoor dat bezoekers zich kunnen concentreren op de waarde van je merk en de inhoud, in plaats van afgeleid te worden door afleidende illustraties en ovedreven hoeveelheden tekst. Bezoekers leggen vaak een verband tussen het ontwerp van een website en de kwaliteit van een onderneming of product. Het aanbieden van een aangename gebruikerservaring die bezoekers motiveert om terug te komen, vereist dan ook een gemakkelijk ontwerp.

Tip 4: Zorg voor een effectief kleurenschema

Klanten miskennen het belang van kleurenpaletten. Kleuren kunnen een verscheidenheid aan emotionele reacties opwekken, met inbegrip van stilte, ontspanning, en ergernis. Het is nodig om na te denken over de bijzonderheid van je bedrijf, de doelgroep, branding, en kleur als het gaat om het selecteren van kleuren in je website design. Welke kleuren denk je dat jouw doelgroep zou willen? Is je kleurenschema overheersend of aanlokkelijk voor het oog als het overeenkomt met je logo en branding? Wil je een levendig oranje gebruiken of een professioneel, rustgevend blauw om de stem van je merk te communiceren? Wat je beslissing ook is, als je de tijd neemt om de beste kleurenselecties te onderzoeken, laat je een positieve indruk achter op je bezoekers.

Tip 5: Zorg voor een sterke branding

Alle bedrijven, groot en klein, hebben een sterk brand nodig. De algemene indruk van een kijker wordt beïnvloed door het ontwerp en de plaatsing van het logo van je brand. Professioneel gemaakte logo’s trekken doeltreffend de aandacht van de consument en bieden een onmiskenbaar representatie van de stem van het merk. Kies een opvallende plaats op je site voor bezoekers, zoals de linkerbovenhoek, omdat dit de plaats is waar het oog van nature begint te zoeken op een website. Consideer om hetzelfde logo te gebruiken op verpakkingen, drukwerk en merkartikelen om de identificatie van je merk verder te affirmeren. Kopers krijgen een geïntegreerde en gedenkwaardige merkervaring wanneer de branding van een onderneming consequent is.

Tip 6: Begrijp je doelgroep

Als je begint met het ontwikkelen van je merk, moet je bedenken wie je probeert aan te trekken. Niet alle doelgroepen hebben dezelfde interesses of houden zich met dezelfde zaken bezig. Als je een website wil ontwikkelen die je doelpubliek aanspreekt, moet je eerst begrijpen wat mensen motiveert om actie te ondernemen. Maak geen vermoeden. Maak buyer persona’s op basis van enkele van je grootste consumenten. Dit zal de mensen onderscheiden die waarschijnlijk geïnteresseerd zijn in je brand, branche of artikelen. Je zal in een betere positie zijn om een nuttige website te vormen als je hun pijnpunten en motivatoren begint te begrijpen.

Tip 7: Bepaal de doelstellingen van je website

Zodra je hebt bepaald wie je op de markt bent, moet je bepalen wat je met je website doet. Niet alle bedrijven gebruiken hun website om de verkoop te motiveren. Sommige ondernemingen gebruiken hun website om hun naamsbekendheid te vergroten of om consumenten te helpen die online op zoek zijn naar informatie over specifieke goederen. Je kan zelfs ontdekken dat je doelstellingen veranderen naarmate je groeit en de eisen van je firma veranderen. Elke doelstelling moet goed worden omschreven, anders zal je niet in staat zijn om te bepalen of je website een succes was of niet. En, als je niet alleen de meest grondige prioriteiten stelt, zal je je verdeeld voelen over te veel doelen.

Tip 8: Behoud je stijl

Wat je op één pagina doet, moet ook op andere pagina’s van je website worden toegepast. Je website moet een uniforme uitstraling hebben in afbeeldingen, tekst, knoppen en andere factoren. Je kan ook proberen verscheidene talen en vertalingen aan je website toe te voegen, maar houd in gedachten dat dit een flinke hoeveelheid extra moeite zal vergen.

Tip 9: Zorg voor een goede functionaliteit

Er zijn een paar dingen om over na te denken als het gaat om de werking. Functioneert de website? Zijn er problemen met het laden van de website of zijn er gebroken links? Zijn de veiligheidsvoorzieningen van de site toereikend voor de voorwaarden van je firma? Afgezien van deze operationele punten, is het van noodzakelijk belang om de functies van je website te bekijken vanuit het oogpunt van de gebruiker. Zijn de contactformulieren, enquêtes en onderdelen voor consumentenfeedback op je site functioneel? Een consument kan je site verlaten vanwege een of meer van deze functionele problemen.

Tip 10: Zorg voor korte laadtijden

Niets ergert bezoekers meer dan trage laadtijden tijdens het zoeken naar informatie online. Bezoekers kunnen als gevolg van dit probleem helemaal worden afgewezen. Door je website van tevoren te testen, kan je eventuele problemen met de laadtijd herkennen, die vervolgens kunnen worden aangepakt voordat de site officieel wordt gelanceerd. Als je website eenmaal is gelanceerd, evalueer hem dan dikwijls om de klantenbinding te versterken en een comfortabele gebruikerservaring te bieden. Klanten krijgen de informatie die ze willen wanneer ze die willen dankzij spoedige laadsnelheden. Als je site niet aan de verwachtingen voldoet, doet de site van een concurrent dat wel.

Tip 11: Zorg voor een duidelijke navigatie

Bezoekers zullen misschien vertrekken en nooit meer terugkomen als je website onduidelijk en moeizaam te scrollen is. Voer een diepgaande site-evaluatie uit alsof je een nieuwe bezoeker bent om de efficiëntie en aantrekkelijkheid van de navigatie van je site te verbeteren. Let op welke navigatiestromen zinvol zijn en welke niet. Een sitemap is een techniek om het bezoekers gemakkelijker te maken om op je site te surfen (en om zoekmachines te helpen je site te scannen). Bovendien kan het versterken van de kwaliteit van de online aanwezigheid van je merk door de navigatie te versimpelen door nuttelozeof ineffectieve pagina’s te verwijderen, de laadtijd verkorten.

Tip 12: Maak eenvoudig te gebruiken menu's

Het is ook van essentieel belang om je website niet te overladen met opties. Een goede vuistregel is om niet meer dan vijf uitklapbare tabbladen op je homepage te plaatsen, maar hoe minder hoe beter. Veel opties kunnen verwarrend zijn voor klanten, of ze kunnen rommelig en niet gefocust overkomen. Overweeg om keuzes zoals “Contact”, “Openingstijden” en “Over ons” in het voettekstmenu te zetten om ruimte op je site vrij te maken als je extra paginalinks nodig hebt.

Tip 13: Zorg voor een goede bruikbaarheid

Gemakkelijk te gebruiken websites zullen eerder de aandacht van de klant trekken en verkoop genereren. Door product- en service-informatie op een duidelijke, beknopte manier weer te geven, kan de gebruiksvriendelijkheid worden verhoogt. Zorg ervoor dat je website alle elementen bevat die een consument nodig heeft om gebruiksvriendelijk te zijn. Moeten bezoekers die je blog lezen en zich willen aanmelden voor een e-mailabonnement, zoeken naar het opt-in formulier? Is het gemakkelijk om je contactinformatie te vinden? Is het ontwerp van je website bevorderlijk voor social sharing en een grotere betrokkenheid bij je merk? Als het gaat om het verbeteren van de gebruiksvriendelijkheid van je website, moet je rekening houden met een aantal cruciale factoren.

Tip 14: Maak je website mobielvriendelijk

Om effectief te zijn, moet een website mobiel responsief zijn. Als potentiële klanten op een mobiel apparaat op je site komen en deze moeilijk te lezen of te navigeren vinden, kan het zijn dat ze je links laten liggen ten gunste van een concurrent. Bovendien heeft een slechte mobiele gebruikerservaring een impact op de ranking van je website in zoekmachines. Het is van cruciaal belang dat je website er goed uitziet op een mobiel apparaat als je jouw rankings wil versterken en meer bezoekers wil aantrekken. Gelukkig bieden de meeste webdesigndiensten standaard een mobielvriendelijke versie van je site aan, of zelfs een responsief webdesign dat geschikt is voor alle apparaten, inclusief tv’s en tablets.

Tip 15: Zorg goed voor je 404's (error)

Hoewel zoekmachines je niet zwaar straffen voor zachte 404-fouten (pagina niet gevonden), zullen gebruikers dat wel doen. Wanneer een gebruiker een link of een afbeelding benadert, verwacht hij dat deze hem naar de volgende locatie leidt die hij wil bezoeken. Simpel gezegd, het bekijken van een 404-foutpagina irriteert je bezoeker en zorgt ervoor dat ze heroverwegen om tijd op je website door te brengen (terwijl ze waarschijnlijk ergens anders heen zouden kunnen gaan voor een snellere oplossing). Het tegenkomen van 404’s, naast slechte laadtijden van pagina’s, is een zeer vervelende gebeurtenis voor een bezoeker en onderbreekt hun reis door je website volledig.

Tip 16: Plaats een call-to-action

Klanten zullen eerder contact opnemen met je firma als je oproepen tot actie op je website hebt staan. Een aangename aanbeveling zoals “Neem onmiddellijk contact met ons op!” laat zien dat je firma geïnteresseerd is in het opbouwen van een band met de bezoekers. Het is van essentieel belang dat de oproepen tot actie passen bij de mate van interactie die een bezoeker met je onderneming heeft. Als ze nieuw zijn bij je bedrijf, vraag ze dan om zich in te schrijven voor je e-mailnieuwsbrief. Misschien zullen ze het op prijs stellen om deel te nemen aan het loyaliteitsbeloningsprogramma van je merk als ze al een toegewijde consument zijn. Plaats altijd een oproep tot actie op elke pagina, ongeacht wat je mensen vraagt te doen op je site.

Tip 17: Beantwoord vragen van klanten

Mensen zullen vragen hebben, daar kan je zeker van zijn. Zorg ervoor dat je website een onderdeel bevat voor het beantwoorden van vragen van klanten (zoals een FAQ) of een contactformulier waarmee mensen onmiddelijk contact met je kunnen opnemen.

Tip 18: Vind koppen (titels) die echt voor je werken

Onderschat de impact van een nette kop of subkop niet. Ze kunnen de interesse van de klant wekken en hem betrokken houden zonder afhankelijk te zijn van schitterendevisuals of videobestanden. Een slecht geschreven kop of subkop is een gemiste kans om de aandacht van de lezer te trekken. Je moet ervoor zorgen dat je titels beschrijvend zijn. Het informeert de bezoeker precies wat je aanbiedt en hoe het aan hen zal worden geleverd! Het maakt de gebruiker niet alleen duidelijk waar de rubriek over gaat, maar het kan ook je SEO-score behoorlijk versterken.

Tip 19: Produceer juiste en opwindende inhoud

De kwaliteit van je inhoud beïnvloedt hoelang mensen op je site blijven en hoe waarschijnlijk het is dat ze terugkomen. Het creëren vanboeiend en goed op feiten gecontroleerd content is van fundamenteel belang om de concurrentie voor te blijven. De autoriteit en betrouwbaarheid van het materiaal van een site, evenals de tijd die de meeste mensen besteden aan het bekijken ervan, zijn aspecten in de zoekrangschikking van Google. Probeer content te creëren dat specifiek is voor je niche.

Tip 20: Presenteer aanvullende bedrijfsinformatie

Neem, zonder overdreven reclame te maken, wat content op over je firma, zodat bezoekers een idee krijgen van wie je bent. De “over ons” pagina kan zeer nuttig zijn in die zin dat het website bezoekers een glimp geeft van de overtuigingen van het bedrijf, hoe lang het al actief is, de belanghebbenden, en hoe de firma werkt, naast een overvloed aan andere inlichting waarvan je denkt dat het kan helpen vertrouwen te wekken. Door deze informatie op een beknopte manier weer te geven, kunnen websitebezoekers een idee krijgen van hoe het er in je bedrijf aan toe gaat en kunnen ze dat rapport gaan opstellen dat nodig is voor de creëren van relaties.

Tip 21: vorm een blog die actief is

Klanten kunnen op de hoogte blijven van de nieuwste producten, bedrijfsevenementen en industrie nieuws met behulp van een on-site blog. Een blog op je website is een prachtige  werkwijze om je publiek te betrekken, vooral als je postings hen motiveren tot interactie met je firma. Klanten zullen op de hoogte blijven van de idealen van je merk en de bereidheid om communicatie te bevorderen als je jouw blog veelvuldig bijhoudt. Je onderneming wordt een getrouwenswaardige populair bron en een expert in de branche door de lezers steeds te voorzien van nieuwe,zinvolle en onderhoudende informatie.

Tip 22: Zorg voor een code die eenvoudig te lezen en te begrijpen is, maar die ook zoekmachinevriendelijk is

Het is nodig om nadrukkelijke, SEO-vriendelijke code te hebben, of je nu nieuwe webpagina’s maakt of oude verbetert. Je kan je totale rendement op de investering verbeteren door de moeite te nemen om de code van je website te versterken. Door zoekmachine spiders een duidelijk beeld te geven van de inhoud van je site. Voor sommige CMS-systemen, zoals WordPress, zijn plug-ins beschikbaar die het proces van het opschonen van code en het versterken van zoekmachineresultaten simpeler maken. WordPress is een fantastisch hulpmiddel voor firma’s die bezoekers naar hun websites willen trekken, omdat het minimale codeer-ervaring vereist.

Tip 23: Zorg voor integratie met sociale media

Integratie van sociale media is niet langer een nieuwigheid, het is eenvereiste. Bedrijven zonder social media-integratie lopen het risico te profiteren van wat wordt vergeleken met moderne mond-tot-mondreclame, aangezien technologie het delen van informatie toegankelijker maakt. Klanten kunnen sociale media gebruiken om hun brand te adverteren,reviews te geven en op de hoogte te blijven van het laatste nieuws van je onderneming. Met de opname van social sharing-knoppen op je website kan je snel geschreven en visueel materiaal verspreiden, waaronder productfoto’s en merkvideo’s, op sites als Facebook, Twitter, Pinterest en LinkedIn.

Tip 24: Zorg voor adequate bescherming

Naarmate de technologie zich ontwikkelt, ontstaan er steeds nieuwe en moeilijkere beveiligingsgevaren, die een bedreiging vormen voor de integriteit van uw website. Websites moeten beveiligingsinbreuken aan zowel de voor- als de achterkant voorkomen, van malware en virussen tot schadelijke toepassingen en het gevaar van hackers. Om consumenteninformatie te beveiligen, vereisen websites die zijn ontworpen om online transacties uit te voeren, zoals e-commercesites, extra veiligheidsmaatregelen. Ondernemingen moeten SSL-certificaten op hun websites hebben om het risico van browser gebaseerde aanvallen te verminderen. Het is belangrijk om tijdens de ontplooien na te gaan welke beveiligingselementen in de basis en het ontwerp van je site zijn opgenomen. Ondernemingen moeten ook regelmatig veiligheidsinspecties uitvoeren of samenwerken met een professioneel beveiligingsbedrijf.

Tip 25: Toon testimonials en case studies

Het tonen van materiaal waarin huidige en/of vorige kopers worden voorgesteld is een van de heftigste middelen om vertrouwen te wekken, vooral vanuit een B2B-standpunt. Ze dienen als sociaal bewijs dat je de beloften die je doet over je producten of diensten kan, hebt en zal waarmaken. Recensiesites van derden, zoals Trustpilot en Google Reviews, zijn ook van cruciaal belang bij het wekken van vertrouwen; zodra recensies op deze platforms zijn verkregen, kunnen ze op de website worden vermeld.

Tip 26: Zorg voor offsite reviews

Lokale zoekopdrachten hebben een groter belang gekregen als gevolg van de aanpassingen van het zoekalgoritme van Google. Recensiesites zoals Google en Yelp kunnen nuttig zijn bij het genereren van kwalitatieve leads voor bedrijven. Consumenten worden nu vaak geconfronteerd met recensies over een bedrijf op de eerste pagina van de zoekmachineresultaten wanneer ze zoeken naar een lokaal bedrijf of product. Het verkrijgen van beoordelingen op websites van derden versterkt de reputatie van uw onderneming, terwijl bezoekers gemakkelijk meer te weten kunnen komen over de tevredenheid van klanten over je merk. Zorg ervoor dat je jouw bedrijfsprofiel claimt op reviewsites van derden zoals Google en Yelp, zodat consumenten reviews over je organisatie kunnen plaatsen. Google heeft het eenvoudig gemaakt om de recensies op je Google+ bedrijfspagina te koppelen aan je website. Je kan zoeken naar je bedrijfspagina en er een maken als deze nog niet bestaat als je een Google+-account en een kwalificerend adres voor je firma hebt. Je Google+ bedrijfsprofiel zal worden gekoppeld aan je website wanneer deze in de SERP’s verschijnt, zodra Google heeft geverifieerd dat je de eigenaar bent.

Tip 27: Zorg dat je teamleden bekend zijn

Je teamleden bekend maken bij websitegebruikers is ook een slim idee in de poging om dingen persoonlijker te maken voor de bezoeker. Er is geen vervanging voor het geven van een gezicht aan een organisatie. Ongeacht de grootte van je organisatie, zorg ervoor dat je een “maak kennis met het team” pagina hebt; als je organisatie groot is, bevolk de pagina dan met belangrijk en klantgericht personeel. Overweeg om de gezichten van je personeel te gebruiken op belangrijke sites voor bekendheid, waarbij de blog, diensten en contactpagina uitstekende keuzes zijn.

Tip 28: Toon je werk

Nu je weet hoe je een website moet maken en enkele waardevolle tips hebt over wat

exceptioneel webdesign

distingeert van slecht, kan je beginnen met het maken van uitstekende sites die een groot aantal mensen aantrekken! Het is van cruciaal belang om je beste website ontwerpen in je internet portfolio op te nemen.

Tip 29: Vorm een simpel contact

Op enige uitzonderingen na moet elke bedrijfswebsite, ongeacht de grootte of stijl, contactinformatie bevatten. Dit kan een e-mailadres zijn, een telefoonnummer, een fysieke locatie, social media-accounts, of al het bovenstaande. Hoe meer assortimenten je bezoekers biedt om contact met je op te nemen, hoe meer ze geneigd zijn om dat te doen.

Tip 30: Integreer een contactformulier

Last but not least, bij je contactinformatie moet er voortdurend een contactformulier worden opgenomen. Het kan zijn dat mensen contact met je willen opnemen, maar dat niet kunnen omdat ze geen toegang hebben tot hun primaire e-mailprogramma of om wat voor reden dan ook niet in staat zijn om op je e-maillink te klikken. Een contactformulier stelt mensen in staat een bericht in te dienen, ongeacht waar ze zijn of welk soort toestel ze gebruiken.