Ben je als particulier, ondernemer of KMO op zoek naar een webdesigner in Oudenaarde? Welkom bij WPDesign! Wij zorgen ervoor dat jouw ondernemingsnel en betaalbaar online is. Een website is een maximale vereiste want duizenden potentiële consumenten gaan dagelijks online op zoek naar producten, informatie of diensten. Met een geoptimaliseerde website van WPDesign kunnen deze consumenten ook jou vinden!
Heb je al een website maar is het design ouderwets? WPDesign weet volmaakt hoe de bezoeker denkt en waaraan een nieuwe website moet voldoen. Met onderstaande check weet je
onmiddellijk of ook jouw website aan vernieuwing toe is.
Een website moet:
WPDesign zorgt voor heel wat ondernemers en particulieren in Oudenaarde dat hun website aan deze features voldoet. Zo kunnen zij met veel trots hun bedrijf of vrijetijdsbesteding weergeven.
Misschien vraag jij je nu wel af of een betaalbare en betrouwbare website wel solide is. Zonder aarzeling, JA! Om ons te onderscheiden op de webdesign markt in Oudenaarde kan dit enkel door onze prijzen boeiend en lucratief te houden, zonder in te boeten op kwaliteit en dienst. Er zijn webdesign- en grafische bedrijven die meer dan €750 vragen voor een standaard website en €100 of meer maandelijkse kosten aanrekenen.Vaak zit je ook voor meerdere jaren contractueel aan hen vast. Dit is helemaal niet hoe WPDesign tewerk gaat. Elk jaar opnieuw kies je zelf of je met ons verder gaat of niet.
WPDesign is jouw partner voor eigentijds en rendabele websites in Oudenaarde. Met onze competentie en kennis lanceren we in een ommezien een professionele website die volmaakt overeenkomt met je onderneming.
Inbegrepen zijn:
Kies vandaag nog voor een premium website van WPDesign. Voor je het weet staat je firma live en wordt jij 24u/24u gevonden, ook wanneer je slaapt of met vakantie bent, klinkt ideaal toch?
WPDesign.be is in Waregem gelegen. Wij kunnen onze diensten in geheel Vlaanderen leveren, en dus ook in Oudenaarde. Contacteer ons vandaag voor meer info.
Klik hieronder op de Google maps kaart op Groter weergeven en geef in als routebeschrijving,
Kortrijkseweg 393, 8791 Waregem.
Een domeinnaam is het noodzakelijkste apsect van het adres van een website. Mensen moeten simpelweg met de domeinnaam kunnen communiceren. Gebruik daarom een taal die eenvoudig uit te spreken en te spellen is en vermijd interpunctie en jargon. Het is ook essentieel om niet je specifiek product in de domeinnaam te zetten als je firma zal groeien naar andere bedrijfssectoren.
Na je domeinnaam is de volgende stap het vinden van de beste webhosting voor je site. Een webhosting, voor degenen die niet bekend zijn, is een dienst die je website op het internet houdt. Wanneer een persoon je domein bezoekt – bijvoorbeeld als ze ernaar zoeken op Google – worden ze doorgestuurd naar de site die eraan gekoppeld is op je hosting account.
Het creëren van een fatsoenlijk, aantrekkelijk ontwerp is een van de essentieelste zaken om te overwegen tijdens het creatieproces van een website. Een goed ontwerp is knap, gemakkelijk te begrijpen en heeft een simpele navigatie. Bovenal zorgt een strak ontwerp ervoor dat bezoekers zich kunnen concentreren op de waarde van je brand en de inhoud, in plaats van afgeleid te worden door afleidende beelden en overmatige hoeveelheden tekst. Bezoekers leggen veel een verband tussen het ontwerp van een website en de kwaliteit van een onderneming of product. Het aanbieden van een aangename gebruikerservaring die klanten motiveert om terug te komen, vereist dan ook een simpel ontwerp.
Alle ondernemingen, groot en klein, hebben een sterk brand nodig. De algemene indruk van een kijker wordt beïnvloed door het ontwerp en de plaatsing van het logo van je brand. Professioneel gemaakte logo’s trekken effectief de aandacht van de koper en bieden een flagrant voorstelling van de stem van het brand. Kies een nadrukkelijke plaats op je site voor bezoekers, zoals de linkerbovenhoek, omdat dit de plaats is waar het oog van nature begint te zoeken op een website. Overweeg om hetzelfde logo te gebruiken op verpakkingen, drukwerk en merkartikelen om de identificatie van je brand verder te versterken. Consumenten krijgen een geïntegreerde en gedenkwaardige merkervaring wanneer de branding van een onderneming consistent is.
Als je begint met het ontplooien van je merk, moet je bedenken wie je probeert aan te trekken. Niet alle doelgroepen hebben gelijkluidende interesses of houden zich met gelijke zaken bezig. Als je een website wil vormen die je doelpubliek aanspreekt, moet je eerst begrijpen wat mensen motiveert om actie te ondernemen. Maak geen veronderstellingen. Maak buyer persona’s op basis van enkele van je grootste consumenten. Dit zal de mensen onderscheiden die waarschijnlijk geïnteresseerd zijn in je brand, branche of artikelen. Je zal in een betere positie zijn om een nuttige website te ontplooien als je hun pijnpunten en motivatoren begint te begrijpen.
Zodra je hebt bepaald wie je op de markt bent, moet je bepalen wat je met je website doet. Niet alle bedrijven gebruiken hun website om de verkoop te pushen. Sommige ondernemingen gebruiken hun website om hun naamsbekendheid te vergroten of om klanten te helpen die online op zoek zijn naar informatie over specifieke goederen. Je kan zelfs achterhalen dat je doelstellingen veranderen naarmate je groeit en de eisen van je onderneming veranderen. Elke doelstelling moet goed worden omschreven, anders zal je niet in staat zijn om te bepalen of je website een succes was of niet. En, als je niet alleen de meest kritische prioriteiten stelt, zal je je verdeeld voelen over te veel doelen.
Wat je op één pagina doet, moet ook op andere pagina’s van je website worden toegepast. Je website moet een uniforme look hebben in afbeeldingen, tekst, knoppen en andere aspecten. Je kan ook proberen verscheidene talen en vertalingen aan je website toe te voegen, maar houd in gedachten dat dit een flinke hoeveelheid aanvullende inspanning zal vergen.
Er zijn een paar dingen om over na te denken als het gaat om de werking. Functioneert de website? Zijn er problemen met het laden van de website of zijn er gebroken links? Zijn de veiligheidsvoorzieningen van de site voldoende voor de vereisten van je bedrijf? Afgezien van deze bruikbare punten, is het van noodzakelijk belang om de functies van je website te bekijken vanuit het oogpunt van de gebruiker. Zijn de contactformulieren, enquêtes en elementen voor consumentenfeedback op je site functioneel? Een klant kan je site verlaten vanwege een of meer van deze functionele problemen.
Niets ergert klanten meer dan trage laadtijden tijdens het zoeken naar informatie online. Bezoekers kunnen als gevolg van dit probleem volwaardig worden afgewezen. Door je website van tevoren te testen, kan je eventuele problemen met de laadtijd herkennen, die vervolgens kunnen worden aangepakt voordat de site officieel wordt gelanceerd. Als je website eenmaal is gelanceerd, evalueer hem dan talrijk om de klantenbinding te versterken en een aangename gebruikerservaring te bieden. Bezoekers krijgen de informatie die ze willen wanneer ze die willen dankzij rappe laadsnelheden. Als je site niet aan de verwachtingen voldoet, doet de site van een concurrent dat wel.
Klanten zullen misschien vertrekken en nooit meer terugkomen als je website onduidelijk en ingewikkeld te scrollen is. Voer een nauwkeurige site-evaluatie uit alsof je een nieuwe bezoeker bent om de functionaliteit en aantrekkelijkheid van de navigatie van je site te verhogen. Let op welke navigatiestromen zinvol zijn en welke niet. Een sitemap is een techniek om het bezoekers gemakkelijker te maken om op je site te surfen (en om zoekmachines te helpen je site te scannen). Bovendien kan het verhogen van de kwaliteit van de online aanwezigheid van je merk door de navigatie te vereenvoudigen door overbodigeof ineffectieve pagina’s te elemineren, de laadtijd verkorten.
Het is ook van noodzakelijk belang om je website niet te overladen met opties. Een goede vuistregel is om niet meer dan vijf uitklapbare tabbladen op je homepage te plaatsen, maar hoe minder hoe beter. Veel opties kunnen verwarrend zijn voor consumenten, of ze kunnen rommelig en niet gefocust overkomen. Overweeg om keuzes zoals “Contact”, “Openingstijden” en “Over ons” in het voettekstmenu te zetten om ruimte op je site vrij te maken als je extra paginalinks nodig hebt.
Gemakkelijk te gebruiken websites zullen eerder de aandacht van de bezoeker trekken en verkoop genereren. Door product- en service-informatie op een duidelijke, beknopte manier weer te geven, kan de gebruiksvriendelijkheid worden verbeterd. Zorg ervoor dat je website alle elementen bevat die een consument nodig heeft om gebruiksvriendelijk te zijn. Moeten bezoekers die je blog lezen en zich willen aanmelden voor een e-mailabonnement, zoeken naar het opt-in formulier? Is het gemakkelijk om je contactinformatie te vinden? Is het ontwerp van je website bevorderlijk voor social sharing en een grotere betrokkenheid bij je brand? Als het gaat om het versterken van de gebruiksvriendelijkheid van je website, moet je rekening houden met een aantal cruciale factoren.
Om effectief te zijn, moet een website mobiel responsief zijn. Als potentiële consumenten op een mobiel apparaat op je site komen en deze moeilijk te lezen of te navigeren vinden, kan het zijn dat ze je links laten liggen ten gunste van een concurrent. Bovendien heeft een slechte mobiele gebruikerservaring een impact op de ranking van je website in zoekmachines. Het is van cruciaal belang dat je website er goed uitziet op een mobiel apparaat als je jouw rankings wil verbeteren en meer bezoekers wil aantrekken. Gelukkig bieden de meeste webdesigndiensten standaard een mobielvriendelijke versie van je site aan, of zelfs een responsief webdesign dat geschikt is voor alle apparaten, inclusief tv’s en tablets.
Hoewel zoekmachines je niet zwaar straffen voor zachte 404-fouten (pagina niet gevonden), zullen gebruikers dat wel doen. Wanneer een gebruiker een link of een afbeelding benadert, verwacht hij dat deze hem naar de volgende locatie leidt die hij wil bezoeken. Simpel gezegd, het bekijken van een 404-foutpagina irriteert je bezoeker en zorgt ervoor dat ze heroverwegen om tijd op je website door te brengen (terwijl ze waarschijnlijk ergens anders heen zouden kunnen gaan voor een rappere oplossing). Het tegenkomen van 404’s, naast slechte laadtijden van pagina’s, is een zeer vervelende gebeurtenis voor een bezoeker en onderbreekt hun reis door je website volledig.
Klanten zullen eerder contact opnemen met je firma als je oproepen tot actie op je website hebt staan. Een aangename aanbeveling zoals “Neem onmiddellijk contact met ons op!” laat zien dat je onderneming geïnteresseerd is in het opbouwen van een band met de bezoekers. Het is van fundamenteel belang dat de oproepen tot actie passen bij de mate van interactie die een bezoeker met je bedrijf heeft. Als ze nieuw zijn bij je bedrijf, vraag ze dan om zich in te schrijven voor je e-mailnieuwsbrief. Misschien zullen ze het op prijs stellen om deel te nemen aan het loyaliteitsbeloningsprogramma van je brand als ze al een toegewijde consument zijn. Plaats altijd een oproep tot actie op elke pagina, ongeacht wat je mensen vraagt te doen op je site.
Mensen zullen vragen hebben, daar kan je zeker van zijn. Zorg ervoor dat je website een onderdeel bevat voor het beantwoorden van vragen van bezoekers (zoals een FAQ) of een contactformulier waarmee mensen rechtstreeks contact met je kunnen opnemen.
Onderschat de invloed van een nauwkeurige kop of subkop niet. Ze kunnen de interesse van de consument wekken en hem betrokken houden zonder afhankelijk te zijn van voortreffelijkevisuals of videobestanden. Een slecht geschreven kop of subkop is een gemiste kans om de aandacht van de lezer te trekken. Je moet ervoor zorgen dat je titels beschrijvend zijn. Het informeert de klant precies wat je aanbiedt en hoe het aan hen zal worden geleverd! Het maakt de bezoeker niet alleen duidelijk waar de onderdeel over gaat, maar het kan ook je SEO-score aardig verbeteren.
De kwaliteit van je inhoud beïnvloedt hoelang mensen op je site blijven en hoe waarschijnlijk het is dat ze terugkomen. Het creëren vanopwindend en goed op feiten gecontroleerd inhoud is van essentieel belang om de concurrentie voor te blijven. De autoriteit en betrouwbaarheid van het materiaal van een site, evenals de tijd die de meeste mensen besteden aan het bekijken ervan, zijn elementen in de zoekrangschikking van Google. Probeer inhoud te vormen dat specifiek is voor je niche.
Neem, zonder overdreven advertentie te maken, wat inhoud op over je firma, zodat bezoekers een idee krijgen van wie je bent. De “over ons” pagina kan zeer nuttig zijn in die zin dat het website bezoekers een schijn geeft van de overtuigingen van het bedrijf, hoe lang het al actief is, de belanghebbenden, en hoe de onderneming werkt, naast een overvloed aan andere inlichting waarvan je denkt dat het kan helpen vertrouwen te wekken. Door deze informatie op een bondige manier weer te geven, kunnen websitebezoekers een idee krijgen van hoe het er in je firma aan toe gaat en kunnen ze dat rapport gaan opstellen dat nodig is voor de ontwikkelen van relaties.
Klanten kunnen op de hoogte blijven van de nieuwste producten, bedrijfsevenementen en industrie nieuws met behulp van een on-site blog. Een blog op je website is een sublieme methode om je publiek te betrekken, vooral als je postings hen stimuleren tot interactie met je firma. Consumenten zullen op de hoogte blijven van de idealen van je brand en de bereidheid om communicatie te bevorderen als je jouw blog regelmatig bijhoudt. Je firma wordt een veilige bekend bron en een specialist in de branche door de lezers aanhoudend te voorzien van verse,zinvolle en onderhoudende informatie.
Het is essentieel om uitgesproken, SEO-vriendelijke code te hebben, of je nu nieuwe webpagina’s maakt of oude verhoogt. Je kan je totale rendement op de investering versterken door de moeite te nemen om de code van je website te versterken. Door zoekmachine spiders een duidelijk beeld te geven van de inhoud van je site. Voor sommige CMS-systemen, zoals WordPress, zijn plug-ins beschikbaar die het proces van het opschonen van code en het verbeteren van zoekmachineresultaten eenvoudiger maken. WordPress is een fantastisch hulpmiddel voor bedrijven die bezoekers naar hun websites willen trekken, omdat het minimale codeer-ervaring vereist.
Integratie van sociale media is niet langer een nieuwigheid, het is eenmust. Firma’s zonder social media-integratie lopen het risico te profiteren van wat wordt vergeleken met moderne mond-tot-mondreclame, aangezien technologie het delen van informatie toegankelijker maakt. Consumenten kunnen sociale media gebruiken om hun brand te adverteren,reviews te geven en op de hoogte te blijven van het laatste nieuws van je firma. Met de opname van social sharing-knoppen op je website kan je spoedig geschreven en visueel materiaal verspreiden, waaronder productfoto’s en merkvideo’s, op sites als Facebook, Twitter, Pinterest en LinkedIn.
Naarmate de technologie zich ontwikkelt, ontstaan er steeds nieuwe en lastigere beveiligingsgevaren, die een bedreiging vormen voor de integriteit van uw website. Websites moeten beveiligingsinbreuken aan zowel de voor- als de achterkant voorkomen, van malware en virussen tot schadelijke toepassingen en het gevaar van hackers. Om consumenteninformatie te beveiligen, vereisen websites die zijn ontworpen om online transacties uit te voeren, zoals e-commercesites, extra veiligheidsmaatregelen. Bedrijven moeten SSL-certificaten op hun websites hebben om het risico van browser gebaseerde aanvallen te verminderen. Het is belangrijk om tijdens de vormen na te gaan welke beveiligingselementen in de basis en het ontwerp van je site zijn opgenomen. Ondernemingen moeten ook meermaals veiligheidsinspecties uitvoeren of samenwerken met een professioneel beveiligingsbedrijf.
Het tonen van materiaal waarin huidige en/of vorige kopers worden voorgesteld is een van de strafste middelen om vertrouwen te wekken, vooral vanuit een B2B-standpunt. Ze dienen als sociaal bewijs dat je de beloften die je doet over je producten of diensten kan, hebt en zal waarmaken. Recensiesites van derden, zoals Trustpilot en Google Reviews, zijn ook van fundamenteel belang bij het wekken van vertrouwen; zodra recensies op deze platforms zijn verkregen, kunnen ze op de website worden vermeld.
Lokale zoekopdrachten hebben een groter belang gekregen als gevolg van de aanpassingen van het zoekalgoritme van Google. Recensiesites zoals Google en Yelp kunnen nuttig zijn bij het genereren van kwalitatieve leads voor bedrijven. Bezoekers worden nu vaak geconfronteerd met recensies over een onderneming op de eerste pagina van de zoekmachineresultaten wanneer ze zoeken naar een lokaal bedrijf of product. Het verkrijgen van beoordelingen op websites van derden verhoogt de reputatie van uw firma, terwijl bezoekers gemakkelijk meer te weten kunnen komen over de tevredenheid van consumenten over je merk. Zorg ervoor dat je jouw bedrijfsprofiel claimt op reviewsites van derden zoals Google en Yelp, zodat consumenten reviews over je organisatie kunnen plaatsen. Google heeft het eenvoudig gemaakt om de recensies op je Google+ bedrijfspagina te koppelen aan je website. Je kan zoeken naar je bedrijfspagina en er een maken als deze nog niet bestaat als je een Google+-account en een kwalificerend adres voor je firma hebt. Je Google+ bedrijfsprofiel zal worden gekoppeld aan je website wanneer deze in de SERP’s verschijnt, zodra Google heeft geverifieerd dat je de eigenaar bent.
Je teamleden bekend maken bij websitegebruikers is ook een slim idee in de poging om dingen persoonlijker te maken voor de bezoeker. Er is geen vervanging voor het geven van een gezicht aan een organisatie. Ongeacht de grootte van je organisatie, zorg ervoor dat je een “maak kennis met het team” pagina hebt; als je organisatie groot is, bevolk de pagina dan met belangrijk en klantgericht personeel. Overweeg om de gezichten van je personeel te gebruiken op belangrijke sites voor bekendheid, waarbij de blog, diensten en contactpagina uitstekende keuzes zijn.
Nu je weet hoe je een website moet maken en enkele nuttige tips hebt over wat
buitengewoon webdesign
herkent van slecht, kan je beginnen met het maken van uitstekende sites die een groot aantal mensen aantrekken! Het is van essentieel belang om je beste website ontwerpen in je internet portfolio op te nemen.
Op enige excepties na moet elke bedrijfswebsite, ongeacht de grootte of stijl, contactinformatie bevatten. Dit kan een e-mailadres zijn, een telefoonnummer, een fysieke locatie, social media-accounts, of al het bovenstaande. Hoe meer aanbiedingen je bezoekers biedt om contact met je op te nemen, hoe meer ze geneigd zijn om dat te doen.
Tenslotte, bij je contactinformatie moet er steeds een contactformulier worden opgenomen. Het kan zijn dat mensen contact met je willen opnemen, maar dat niet kunnen omdat ze geen toegang hebben tot hun primaire e-mailprogramma of om wat voor reden dan ook niet in staat zijn om op je e-maillink te klikken. Een contactformulier stelt mensen in staat een bericht in te dienen, ongeacht waar ze zijn of welk soort apparaat ze gebruiken.
Heino Schietecatte
Zaakvoerder webdesign bedrijf WPDesign.be
WPDesign bouwt vindbare websites & webshops voor zelfstandigen, kmo’s en startups zodat zij ook digitaal sterk aanwezig zijn!
*Alle vermelde prijzen zijn Exclusief BTW.
Kortrijkseweg 393
8791 Beveren-Leie
ENKEL OP AFSPRAAK
SB Company
Albrecht rodenbachwijk 12
8792 Desselgem
België
BTW: BE0503919750